Young Living

Surprize, surprize

Vă plac concursurile? Aveţi noroc la concursuri? Vă mărturisesc că mie îmi plac foarte mult concursurile, dar nu prea sunt prietenă cu norocul. Cu toate acestea nu mă pot abţine şi particip la cele organizate pe Facebook. Aşa s-a întâmplat şi acum vreo două săptămâni când am văzut un concurs care avea ca premiu un kit de uleiuri esenţiale Young Living. Cum îmi plac uleiurile esenţiale am participat la concurs. După câteva zile am avut parte de o  frumoasă surpriză. Organizatoarea concursului m-a anunţat că am câştigat concursul şi că de acum sunt distribuitor Young Living.

Şi uite cum eu care am zis că nu sunt prietenă cu norocul, m-am trezit cu un premiu de 75 de dolari. Premiul era de 40 de dolari, dar organizatoarea concursului Simona Roman mi-a făcut o altă surpriză şi mi-a spus  că doreşte să  îmi face cadou nu Kit-ul Basic Start, ci cel Basic Start Plus. Abia am aşteptat coletul care a sosit ieri. Curioasă din fire,  am deschis coletul  imediat cum l-am primit şi am descoperit în el cataloage cu informaţii de uleiurile Young Living, o mapă cu mostre, o sticluţă cu ulei aromaterapie antistres, două plicuri cu o băutură energizantă pe bază de concentrat de fructe,  plus un difuzor. Difuzorul este un aparat multifuncţional care poate fi folosit ca umidificator şi purificator de aer cu ajutorul uleiurilor esenţiale aromaterapie.

basic-plus-starter-kit

Young Living este o companie din SUA care produce  uleiuri esenţiale cu grad terapeutic. Este lider mondial în industria uleiurilor esenţiale. Fondatorul companiei, dr Gary Young este considerat pionierul şi expertul uleiurilor esenţiale de grad terapeutic. Interesant nu-i aşa? Deşi îmi plac astfel uleiuri niciodată nu am fost curioasă să aflu la ce sunt cu adevărat folositoare, dar datorită Young Living o să am ocazia să aflu mai multe informaţii despre acestea, informaţii pe care vi le voi împărtăşi şi vouă.

YL-background-1

În articolele viitoare vă voi vorbi despre diferitele tipuri de uleiuri pe care Young Living le produce. Sper să vă facă plăcere să citiţi despre ele. Eu sinceră de abia aştept să mă apuc de citit pentru a afla mai multe despre ele. După aceea am să testez mostrele pe care le-am primit. Ce efecte au  avut vă spun într-un alt articol.

Lasă un răspuns

