Lady Anion vine cu veşti bune despre un concurs cu premii foarte interesante

Dragele mele, vă mai amintiţi de Lady Anion despre care v-am vorbit acum nu foarte mult timp în urmă? Dacă nu,  vă reamintesc că Lady Anion este numele absorbantelor minune pe care le-am primit spre testare de la cei de la Anion Care. Sunt absorbantele cu turmelină  în 8 straturi care ne asigură în momentele mai dificile protecţie maximă.

10551465_1540881536131767_6533924398130011206_o

Eu sunt foarte fericită că le-am descoperit şi am avut ocazia să le şi testez. Iar rezultatul testului a fost extraordinar. De foarte mult timp nu m-am mai ţinut aşa de protejată cum m-am simţit datorită acestor absorbante din bumbac organic.  Din momentul în care le-am testat mi-am dat seama că nu-mi doresc să mai folosesc altfel de absorbante. Îmi place să mă simt mereu protejată, să mă simt ca şi cum nu al trece printr-o perioadă mai dificilă. Cu Lady Anion am în momentele cele mai dificile o stare de bine.

Şi datorită stării mele de bine din fiecare lună, îmi doresc să aveţi parte şi voi de aceeaşi stare de bine. Lady Anion poate fi şi noua voastră stare de bine.

1620397_1568275636725690_6087802876007159402_n

De aceea  împreună cu cei de la Anion Care de la 1 noiembrie voi da startul unui concurs pentru a vă da şansa şi vouă să vă bucuraţi de o o stare de bine cu Lady Anion.

Aşa că fiţi pe fază, mai sunt 3 zile până la startul concursului care pune la bătaie premii foarte interesante! Sper să participaţi într-un număr cât mai mare. Mai multe detalii despre concurs veţi afla sâmbătă.

Lasă un răspuns

