De-ale Irinei gânduri

Mesaj

pair-746546_640

Viața curaj mi-a dat

Și m-a-ndemnat

Ca ție să îți scriu

Pentru a-ți spune

Să încetezi

A mă mai urmări

Căci, totu-i în zadar.

Tu mai ai unde să mă găsești.

Eu nu mai sunt cea de ieri

Mâine nu voi mai fi cea de azi

Te-nvârți într-un labirint al timpului

Al cărui capăt…

Tu nu-l mai poți descoperi

Fiindcă zilele trec…

Viața se duce…

Iar tu nu ești decât un fost prieten…

Ce trebuie să înțeleagă

Că totul se întâmplă cu un rost.

Al meu e să merg înainte

Al tău e să rămâi în urmă

Și să  privești cum eu în viață mă avânt

Nu să-mi pui piedici..

Pe drumul meu spre viitor.

Ce spui Trecutule, vei înceta  să mă  mai urmărești?

Lasă un răspuns

