Suflet Rătăcit

Alege AnionCare pentru o viață fără de griji

Când sănătatea este în joc, nimic altceva nu mai contează. Ai face orice pentru ea, fiindcă știi că de ea depinde viața ta. Iar viața este unică. Alta în dar nu mai primești. Viața este singurul dar pe care îl primești doar o singură dată, dar pe care ți-ai dori să-l primești iar și iar. Însă acest lucru este imposibil, așa că trebuie să ai grijă de sănătatea, pentru a te bucura de o viață frumoasă.

-Draga mea, frumos ai mai vorbit. Știu că ești pricepută la cuvinte. Dar pe mine acest lucru nu mă ajută la nimic. Cuvintele frumoase nu mă ajută la nimic. Ele nu-mi vindecă probleme de sănătate pe care le am.

-Dacă tot îți apar iritații vaginale recurente, ai fost la medic să afli cauza?

-Bineînțeles că am fost. Iritațiile vaginale apar datorită unei ciuperci numită Candida Albicans. Medicul mi-a dat tratament adecvat pentru astfel de iritații. Mi-a trecut, dar după o vreme iar au apărut. Nici nu știu ce să mai fac să scap de ele. Am respectat indicațiile medicului, port lenjerie intimă de bumbac, nu mai port pantaloni strâmți, mi-am schimbat alimentația, dorm bine, fac exerciții fizice regulat, etc

-Acum că ai amintit de lenjerie intimă de bumbac, vreau să te întreb ceva. Tu ce fel de absorbante folosești?

– Folosesc absorbante din acelea care se găsesc în magazine. Se găsesc acum mai multe mărci, dar toate sunt la fel.

-Te înșeli, nu toate sunt la fel. Oricum, cred că tu folosește din alea cu suprafață din plastic și înălbite cu clor. Acestea pot provoca infecții și iritații vaginale.

– Mda…și de care ai vrea să folosesc?

– Vreau de acum încolo să folosești niște absorbante naturale biodegrabile. Este vorba despre absorbantele de bumbac de la AnionCare. După ce le vei vei folosi, te vei că situația se va schimba complet.

lady-anion

– Chiar așa? Care este diferența între absorbantele AnionCare și celelalte absorbante care se găsesc în magazine.

– Sunt multe diferențe. În primul rând sunt fabricate din materiale naturale biodegradabile (bumbac steril). Au un mecanism inovator de protecție.  Aceste absorbante prezintă bandă de turmalină cu emisie de anioni și infraroșii. Turmalina este un mineral  cu rol de normalizare a vâscozității sângelui din organism. Folosind aceste absorbante nu vei mai simți acea senzație de umezeală și căldură. Vei avea parte de protecție maximă și de confort. Datorită materialelor din care sunt confecționate aceste absorbante este împiedicată supraviețuirea și multiplicarea bacteriilor, protejându-te de iritații vaginale, inflamații și infecții de orice natură. De asemenea, fiind superabsorbante te vei simți în fiecare clipă foarte bine.

-Există astfel de absorbante în magazine?

-Există. Trebuie doar să le cauți în supermarketuri cu atenție. Eu de când le-am descoperit, am înțeles ce înseamnă să te simți confortabil în orice moment, mai ales în perioada cea mai dificilă din lună. Acum pot să mă îmbrac oricând, cu orice vreau. Știu că aceste absorbante mă vor proteja și mă vor feri de situații jenante. În plus, datorită acestor absorbante de bumbac superabsorbante, îmi protejez sănătatea și mă bucur de o viață frumoasă.

– Așadar…alegi absorbantele AnionCare…îți protejezi sănătatea…te simți confortabil oricând…și îți trăiești viața din plin, fără de griji.

-Exact. Alege AnionCare pentru o viață mereu cu zâmbetul pe buze.

 

Lasă un răspuns

